top of page

חברת ניקיון מומלצת 

 

אם הגעת לכאן, כנראה שאתה זקוק לשירותי ניקיון ושאלת את עצמך כיצד אני אצליח לבחור חברת ניקיון מומלצת כך שאוכל להבטיח לעצמי שירותי ניקיון ברמה גבוהה ובמחיר סביר לצד שירות טוב או מצויין נכון?!

בכל בית עסק, קטן או גדול, כמו גם בכל מבנה מגורים משותף, תחזוקה וניקיון הם תנאים בסיסיים והכרחיים. במבנים כאלה הפתרון האידאלי, זה שמאפשר לנו לחיות במבנה מגורים נקי ומטופח ולעבוד במשרד מסודר ונעים, הוא השכרת שירותיה של חברת ניקיון. אלא שבמקרים רבים הדילמה היא לגבי אופן הבחירה בחברת ניקיון מומלצת, ונשאלת השאלה איך בכלל עושים את זה ואיך בוחרים חברה בצורה נכונה, יעילה וטובה.

 

ננסה לתת לכם כאן כמה טיפים קטנים וחשובים לאיתור חברת ניקיון מומלצת וטובה:

 

 איתור חברת ניקיון מומלצת ע"י סקר שוק

 

לפני שתקבלו החלטה ולפני שתתחילו במשא ומתן עם חברה מסוימת, התחילו בסקר שוק קצר. פנו אל חברים ואל בעלי עסקים או מבני מגורים אחרים באזור, ובקשו שם של חברת ניקיון מומלצת על ידם. המלצות של אנשים שאתם מכירים הן דרך טובה להגיע אל החברות המקצועיות והטובות ביותר. היעזרו גם באינטרנט, שם תמצאו פורומים מקצועיים וקבוצות ברשתות החברתיות השונות, בהם תוכלו לבקש המלצות גם מאחרים, ולפעול על פי המלצות אלה.

ככל שתקבלו יותר חוות דעת, תוכלו להתמקד רק בחברות המקצועיות ביותר שיש, ובאלה ששמעתם עליהן רק דברים טובים. כעת התחילו לתאם פגישות היכרות עם נציגיהן של אותן חברות ניקיון, הזמינו אותם אליכם למשרד ובקשו מהם להביע את דעתם בנוגע לצרכי הניקיון שלכם – ולגבי האופן שבו חברת הניקיון תוכל לסייע לכם.

חשוב!
בטרם סקר השוק הקפידו לבחור בחברת ניקיון מומלצת בתחומכם: כלומר אם אתם זקוקים לשירותיה של חברת ניקיון משרדים, שימו לב כי החברה מתמחה בשירותיה בענף המשרדים, משום שישנם חברות ניקיון רבות אך חברה הממוקדת בתחומה תדע לפעול טוב יותר ולהעניק שירות טוב בהרבה יותר מאשר חברה שזהו שירות משלים אצלה.

 

מצאת חברת ניקיון מומלצת? עכשיו לפרטים...

 

 

אם בסוף התהליך בחרת בחברת ניקיון מומלצת לדעתך, הכי שכעת נותר לכם רק לוודא שהציפיות שלכם והשירות של החברה הם זהים. בקשו להבין מחברת הניקיון מה גודל הצוות, כמה פעמים בשבוע הוא צפוי להגיע ולכמה שעות בכל פעם. הקפידו לוודא גם מה נכלל תחת אחריותם וסמכותם של חברי הצוות, וכמובן אל תשכחו לבקש שהאחריות על אספקת הציוד וחומרי הניקוי תהיה גם היא על חברת הניקיון, שהרי צעד כזה יחסוך לכם לא מעט זמן ולא מעט כאבי ראש.
זכרו שככל שתקפידו יותר על הפרטים הקטנים בהסכם ההתקשרות שלכם עם חברת הניקיון – כך תסירו דאגות רבות מלבכם במהלך העבודה המשותפת.

bottom of page